روزمره

منتخب های من

روزمره

منتخب های من

 

خدایا:عقیده مرا از دست عقده ام مصون بدار ،

خدایا:به من قدرت تحمل عقیده مخالف ارزانی کن.

خدایا:رشد عقلی و عملی مرا ازفضیلت تعصب،احساس و اشراق محروم نسازد.

خدایا:مرا همواره اگاه و هشیاردار،تا پیش از شناختن درست و کامل کسی یا فکری مثبت یا منفی قضاوت نکنم.

خدایا:جهل امیخته با خودخواهی و حسد،مرا رایگان ،ابزار قتاله دشمن برای حمله به دوست نسازد.

خدایا:شهرت منی را که می خواهم باشم،قربانی منی که می خواهند باشم،نکند.

خدایا:در روح من اختلاف در انسانیت را ، با اختلاف در فکر اختلاف رابطهبا هم میامیز، انچنان که نتوانم این سه اقنون جدا از هم را بازشناسم.

خدایا :مرا به خاطر حسد ،کینه و غرض،عمله اماتور ظلمه مگردان.

خدایا :خودخواهی مرا چنان در من بکش ،یا چنان برکش تا خودخواهی دیگران را احساس نکنم،و از ان در رنج نباشم.

خدایا:مرا در ایمان اطاعت مطلق بخش، تا در جهان عصیان مطلق نباشم.

تا درخلوت عزلت نپوسم.

 

خدایا:مرا به ابتضال ارامش و خوشبختی مکشان ، اضطرابهای بزرگ،غمهای ارجمند و حیرتهای عظیم را به روحم عطا کن،لذتها را به بندگان حقیرت بخش و دردهای عزیز بر جانم ریز.

خدایا: اندیشه و احساس مرا در سطحی پایین میاور،کهزرنگی های حقیر و پستی های نکبت بار و پلید شبه ادمهای اندک را متوجه شوم، چه دوست تر می دارم بزرگواری گولخور باشم تا،همچون انسان ،کوچکواری گول زن.

خدایا: مرا از چهار زندان بزرگ انسان:طبیعت،تاریخ،جامعه و خویشتن رها کن.

تا انچنان که تو ای افردگار من مرا افریده ای،خود افریدگار خود باشم،نه که همچون حیوان ،خود را با محیط که محیط را با خود تطبیق دهم .

خدایا:اتش مقدس شک را انچنان در من بیفروز تا همه یقین هایی را که در من نقش کرده اند ،بسوزد و انگاه از پس توده این خاکستر ، لبخند مهراوه بر لبهای صبح یقینی شسته از هر غبار طلوع کند.

خدایا :مرا از فقر ترجمه و زبونی تقلید ، نجات بخش تا قالبهای ارثی را بشکنم ، تا در
نظرات 3 + ارسال نظر
*+*+*سارا*+*+* یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ب.ظ

من اوووووووووووووووووووووووووووووول

*+*+*سارا*+*+* یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ب.ظ

من دوووووووووووووووووووووووووووووووم

*+*+*سارا*+*+* یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:29 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

مرسییییییییییی


بخاطر حرف های دکتر شریعتی

دلم برات تنگ شده ....
میبوسمت

بوووووووووووووووس بوووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد